Belgium

RECENSIE. ‘Plastic hearts’ van Miley Cyrus: Beetje Billy Idol, beetje Joan Jett, maar vooral straffe Miley****

Van een beetje experimenteren is Miley Cyrus (28) niet vies. Dat wisten we al toen het voormalige Disney-sterretje naakt op een sloopbal ging zitten voor ‘Wrecking ball’. Maar ook dat is al zeven jaar geleden. Intussen is Cyrus uitgegroeid tot een straffe vrouw en artieste. Met ‘Plastic hearts’ trekt ze de kaart van de (glam)rock. Een uitstekende keuze, want het is haar beste album tot nog toe.

“Ik begon twee jaar geleden aan dit album. Ik dacht dat ik het wel voor mekaar had. Niet alleen de plaat met de nummers en klanken, maar mijn hele fucking leven. Geen betere ego-check dan het leven zelf ...

Football news:

Inter zal het logo en de naam veranderen voor de 113e verjaardag van de club in Maart
Jorge Valdano: nu Ronaldo weg is, mist Real Madrid een doelpunt voor de wedstrijd. Nu zijn er geen goalscorers
Het besluit over de schorsingsperiode van Messi zal op dinsdag worden genomen ( ' ). Het werd bekend wanneer het besluit zal worden genomen over de diskwalificatie van Barcelona forward Lionel Messi na te zijn verwijderd in de wedstrijd voor de Spaanse Super Cup (2). Indien de mededingingscommissie vindt dat het gedrag van een Argentijn die Athletic striker Asier Villalibre op de achterkant van het hoofd heeft geraakt, agressief is, dan is de minimumstraf voor de Barca-speler 4 wedstrijden en de maximum-12 wedstrijden (overeenkomstig punt 98 van de regels). De sancties die worden opgelegd aan spelers naar aanleiding van de resultaten van de Super Cup wedstrijd zijn van toepassing op alle nationale toernooien in Spanje
Vidal op het Juve logo kiss: het was een demonstratie van liefde voor Chiellini
Jurgen Klopp: het belangrijkste voor Liverpool is om in de Champions League te komen. Dit seizoen is een moeilijke strijd voor de top 4
Totale dominantie van het bedrijfsleven: Conte vernietigde Pirlo en Vidal-Rabiot
Jovic in 28 minuten. Ik hoop dat dit nog maar het begin is van de wedstrijd tussen Real Madrid en Real Madrid.Luka Jovic, wiens rechten eigendom zijn van Real Madrid, heeft commentaar geleverd op het resultaat van de Bundesliga van 16 wedstrijd tegen Schalke